FAQ

1. Što moram imati da mogu nesmetano pratiti virtualni kongres, seminar ili radionicu?

Za nesmetano praćenje kongresa potrebno vam je ispravno računalo, tablet ili mobitel, s ažuriranim internet preglednikom (Chrome, Firefox ili Safari - Internet Explorer nije podržan za praćenje kongresa), kvalitetna i brza internet veza, te ispravni zvučnici na uređaju.  

2. Kako pristupam kongresu i pratim LIVE Stream?

Putem poveznice (link-a) kojeg ste zaprimili nakon uspješne registracije na kongres. Ili direktno upisom adrese kongresne web stranice u internet preglednik. Prilikom prijave za praćenje kongresa potrebno je unijeti korisničko ime te lozinku nakon čega vam se prikazuje sadržaj kongresa.

3. Kako znam da li sam registriran za kongres?

Nakon što ste se registrirali na kongres i regulirali kotizaciju (bilo vlastitom uplatom, uplatom ustanove ili sponzorskom uplatom) zaprimiti ćete e-mail potvrde da je vaša registracija na kongres uspješno odrađena. Registracija (prijava) na sustave i platforme od agencije Penta NIJE isto što i uplata kotizacije te registracija na kongres.  

4. Nije mi stigao e-mail s pristupnim podacima

Ukoliko ste se prethodno registrirali za kongres, registracija vam je potvrđena te ste regulirali kotizaciju obavezno provjerite svoj spam ili junk pretinac e-mail adrese koju ste unijeli prilikom registracije. Ukoliko vam nije pristigao e-mail u spam/junk pretinac nakon kraćeg razdoblja od registracije ljubazno molimo da nam se obratite na:

dnoom@penta-zagreb.hr

5. Kako da dobijem pristupne podatke ako se nisam registrirao/la?

Da bi zaprimili pristupne podatke te pratili kongres potrebno je izvršiti registraciju na kongres. Time štitimo sudionike koji su svoju kotizaciju uredno regulirali a dostupnost sadržaja je namjenjena isključivo zdravstvenim djelatnicima.

Kada Vam se potvrdi registracija zaprimit ćete pristupne podatke za LIVE prijenos.

6. Ne mogu se priključiti

Nakon što se kliknuli na link u mailu koji ste zaprimili ili ste upisali kongresnu internet adresu u preglednik te vam se ništa ne prikazuje provjerite da li imate postavljene blokade u pregledniku. U slučaju da nemate te vam se ništa ne prikazuje (ne otvara stranicu) provjerite svoju internet vezu. Ukoliko je i ona ispravna a i dalje vam se ne otvara stranica, slobodni ste nas kontaktirati na kontakt podatke tehničkog organizatora.

Važna napomena je da ne predlažemo korištenje Internet explorera jer ne prikazuje sav sadržaj prijenosa, kao ni Edge ako ga niste ažurirali na zadnju verziju. 

7. Ništa se ne čuje

Obavezno provjerite da li su vam uključeni zvučnici na uređaju - odnosno da li vam je glasnoća veća od 0% i nije uključen "mute". Ukoliko vam je glasnoća povećana, a mute isključen kliknite u prozor gdje se nalazi video odnosno live prijenos kongresa čime ćete dodatno moći kliknuti na "unmute" odnosno uključiti zvuk i na video-u.

8. Ništa ne vidim na ekranu

Ukoliko vam se ništa ne prikazuje a pristupate s internet preglednikom Internet Explorer potrebno je ponovno pristupiti koristeći Chrome, Firefox ili Safari.

Ukoliko čujete zvuk a slika se tek povremeno osvježi provjerite internet vezu. Ukoliko je ona slaba te istu ne možete rasteretiti s isključivanjem drugih uređaja, možete kliknuti na prozor od video-a gdje se prikazuje kongres te smanjiti kvalitetu video-a koji se prikazuje. Time ćete rasteretiti opterećenost internet veze te biti u mogućnosti pratiti predavanja.

9. Ne vidim polje za prijavu i/ili unos lozinke

Ukoliko vam se ne prikazuje polje za lozinku vjerojatno pristupate s preglednikom Internet Explorer. Kako on nije podržan svakako predlažemo korištenje Chrome, Firefox ili Safari preglednika.

10. Kako postavljam pitanja?

Pokraj ili ispod videa u kojem pratite predavanja nalazi se prostor Chat ili Q&A (ovisno o postavkama kongresa). Da bi mogli postaviti pitanje potrebno je kliknuti "Join to chat" te upisati svoje ime koje je vidljivo svim sudionicima te prihvatiti kvačicom uvjete. Nakon toga vam se otvara polje u kojem možete napisati te postaviti pitanje.

13. Da li vidim druge sudionike? 

U ovoj formi kongresa vi ne vidite druge sudionike. 

14. Da li se mene vidi i za što služi chat?

Drugi sudionici vas ne vide te neće znati da sudjelujete osim ukoliko postavite pitanje imenom i prezimenom u chat rubrici. Uključivanjem kamere također nećete biti vidljivi ostalim sudionicima. Organizatori koriste kolačiće sukladno Politici o korištenju kolačića te GDPR uredbi.

15. Što da napravim kada se "zamrzne" video?

Moguće je da se tijekom prijenosa dogodi da internet veza oslabi i prekine prijenos pa predlažemo da osvježite stranicu (F5) i potencijalno se ponovno prijaviti na prijenos. 

16. Što kada me "izbaci" stranica?

Moguće je da se tijekom prijenosa dogodi da se prijenos prekine, izbaci vas internet veza ili jednostavno vaše računalo ode u sleep mode. U tom slučaju je potrebno osvježiti stranicu (F5) i potencijalno se ponovno prijaviti na prijenos.

17. Koji preglednik je najbolje koristiti

Za nesmetano praćenje kongresa potreban vam je ažurirani internet preglednikom (Chrome, Firefox ili Safari - Internet Explorer nije podržan za praćenje kongresa), kvalitetna i brza internet veza, te ispravni zvučnici na uređaju.